سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دردانه
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

کاشت ابرو هپاتیت را به بار می آورد

کاشت ابرو هپاتیت را به بار می آورد

کاشت ابرو هپاتیت را به بار می آورد

کاشت ابرو

کاشت ابرو هپاتیت را به بار می آورد در سایت کاشت مو به آن پرداخته ایم به دلیل آن که اصول کاشت ابرو در  آرایشگاه‌ ها رعایت نمی‌ شود امکان ابتلای فرد به هپاتیت و بیماری‌ های عفونی وجود دارد.

پرویز طوسی، متخصص پوست و مو گفت:‌ افراد به کاشت مژه و ابرو در آرایشگاه‌ها به هیچ وجه اعتماد نکنند. این کار، کاری تخصصی است که باید توسط متخصص و در اطاق عمل انجام بگیرد.

وی افزود: به دلیل آن که اصول کاشت ابرو توسط آرایشگاه‌ها رعایت نمی‌شود، ممکن است فرد به ایدز، هپاتیت و بیماری‌های عفونی مبتلا شود، همچنین در صورتی که در برداشتن مو از قسمت دیگر بدن و کاشت آن در ابرو اشتباهی صورت گیرد، ممکن است این اشتباه هرگز اصلاح نشود.

این متخصص پوست و مو با اشاره به عوارض کاشت ابرو در آرایشگاه‌ها اظهار داشت:‌ ممکن است ابروی که در آرایشگاه کاشته شده، دچار بدشکلی شود. تاتو هم باید توسط مراکز پزشکی برای فرد انجام شود.

کاشت ابرو هپاتیت را به بار می آورد

کاشت ابرو هپاتیت را به بار می آورد

طوسی عنوان کرد:‌ آرایشگاه‌ها غیر از درست کردن مو و استفاده از لوازم آرایشی نباید کارهای دیگری از قبیل کاشت مو و ابرو انجام دهند. این‌گونه مراکز حق استفاده از سوزن برای تاتو را ندارند.

وی در پایان گفت: امروزه از این گیاه و ترکیبات آن به عنوان داروی کمکی و حفاظت‌کننده صفرا و کبد و همچنین بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت استفاده می‌ شود.

کاشت مو www.iranhair.net




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 95 اسفند 18 :: 9:14 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 14662
امکانات جانبی